MED växer.

MED VÄXER

Mediateknik är en modern bredbandsoperatör från Varberg. I över 40 år har vi levererat modern teknik till såväl privatpersoner som företag. Med stort kundfokus levererar vi tjänster såsom Internet, wi-fi, kamera, telefoni, TV och colocation via fiber från vår toppmoderna datahall i Varberg. Mottot är alltid att vi skall vara lätta att ha med att göra. Att ha duktig supportpersonal och skickliga installatörer är stora konkurrensfördelar. Mediateknik har idag ca 20 st medarbetare och omsätter 38 miljoner. Vi värnar om personlig service och erbjuder en kundtjänst i världsklass!

Vi söker en EKONOMIANSVARIG till Mediateknik i Varberg
Som ekonomiansvarig på MED kommer du att verkställa arbetsuppgifter inom ekonomi och administration på ett produktivt och effektivt sätt utifrån gällande målsättningar, strategier och andra riktlinjer.
Du kommer huvudsakligen ha hand om löpande bokföring, administrativa uppgifter, redovisning, kontroll, mätning, kontakt med externa leverantörer, fakturering, assistera VD och kunna agera bollplank samt driva projekt. Helt enkelt blir du en otroligt viktig kugge i vår ekonomiska värld.

Vilka är vi?

Hos oss är det en familjär anda och ett prestigelöst klimat, detta är en viktig del för vår fortsatta framgång. Vi är på en resa som tar oss framåt och uppåt och i denna bransch gäller det att hänga med i de spännande förändringar som sker. Vi är ett gott gäng som gillar och bryr oss om våra kunder, vilket vi tror har gett oss det goda rykte vi har idag.

Vem är du?

Vi söker dig som gillar ordning och reda. Det är med din flexibilitet och ”jag löser det” – mentalitet som du tar dig an varierande uppgifter, där ingen uppgift är för liten eller för stor.

Vi ser gärna att du har en relevant ekonomisk utbildning och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi värderar ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Andra egenskaper som är viktiga för att lyckas i denna roll är social och prestigelös lagspelare, samtidigt som du gillar flexibiliteten i en växande verksamhet, samt är en mycket god kommunikatör av svenska i både tal och skrift.

Tjänsten gäller en tillsvidareanställning på heltid med tillträde omgående, på kontoret i Varberg. Anställningen inleds med en provanställning på 6 månader.

I denna rekrytering samarbetar Mediateknik i Varberg med Finnveden Säljkraft.

Ansvarig rekryteringskonsult är Emma Gunnarsson, 0702 - 79 12 17.

Välkommen med din ansökan på www.finnvedensaljkraft.se.

Vi arbetar med löpande urval. Sista ansökningsdatum är 12 jan 2020.

Mediateknik är den nya tidens techföretag.
Vi har levererat modern teknik sedan 1973.

Idag har vi 3 affärsområden:
-Professionella Internetanslutningar till företag
-Avancerad molnbaserad kameraövervakning med analys
-Internet, TV och telefoni till privatpersoner.

Våra tjänster används dagligen av nästan 1500 företag och tusentals privathushåll runt om i landet