Studentrabatt på Monki

Nu lanserar Mecenat en ny samarbetspartner med 10 procent studentrabatt: Monki. En klädkedja för tjejer med 25 butiker från Malmö till Luleå och en webbshop, monki.com, som erbjuder hela kollektionen var du än befinner dig i landet.

Studenter som gillar fina kläder, vill bli inspirerade av fantasifulla konceptbutiker och håller med Monki om att mode ska vara något som gör dem glada, då är det här något för dem.

Med Mecenatkort får de 10 % studentrabatt på allt i de svenska butikerna och när de handlar online från Sverige.

Monki grundades 2006 och har vuxit explosionsartat sedan dess. Idag säljer företaget sina kollektioner i totalt över 80 butiker i Europa och Asien. Monki.com levererar till 18 EU-länder.

-Det känns riktigt kul att kunna presentera samarbetet med Monki och erbjuda studentrabatt på mode både i butik och online, säger Malin Hellner, Account Manager på Mecenat.

-Vi är väldigt glada över vårt samarbete med Mecenat. Nu kan vi erbjuda svenska och danska studenter 10 % på allt i våra butiker och på monki.com! Genom samarbetet med Mecenat får ännu fler möjligheten att upptäcka vårt breda utbud av kläder och accessoarer, säger Petter Eriksson Sales Manager Europe på Monki.

Kontaktinfo:
Malin Hellner, Account Manager på Mecenat
Tfn: 031-701 75 11. E-post: malin.hellner@mecenat.se

Petter Eriksson, Sales Manager Europe
Tfn: 0708 74 28 73. E-post: petter.j.eriksson@monki.com

www.mecenat.se/monki

Flera av världens starkaste varumärken använder Mecenat som samarbetspartner kring sina studentrabatter. Vi ger ut Mecenatkortet till Sveriges studerande. Under läsåret 2013/2014 skickar vi ut 1,3 miljoner kort till studerande från första årskurs på gymnasiet till sista termin på universitet och högskola. Mecenatkortet bevisar att du studerar och berättigar till tusentals rabatter över hela Sverige. I januari 2013 lanserades Mecenat studentrabatter i Danmark. Mecenat har högsta kreditvärdighet, AAA, i Soliditets kreditvärdering.