10 procent studentrabatt på Junkyard

Nu har vi lanserat Junkyard med 10 procent studentrabatt i webshop och butiken i Trollhättan. Där hittar du streetwear, utrustning och kläder för alla som håller på med actionsporter eller bara gillar klädstilen. Alla med Mecenatkort har studentrabatt.

-Studenter är redan en stor kundgrupp hos Junkyard och det känns naturligt att ge något tillbaka. Vi har haft en stor efterfrågan på studentrabatter och tillsammans med Mecenat kan vi utveckla vår relation till kunderna ytterligare, säger Jonas Moberg, VD på Junkyard.

-Vi ser fram emot samarbetet med Junkyard. De har ett brett sortiment av både utrustning och kläder som är klockrent för målgruppen studenter, säger Malin Hellner, Account Manager på Mecenat.

Junkyard startade för drygt 10 år sedan som en liten skateshop och har nu vuxit till Skandinaviens största webbshop för urban fashion.

www.mecenat.se/junkyard

För mer info kontakta:
Tomas Hansson, informationsansvarig Mecenat AB

Flera av världens starkaste varumärken använder Mecenat som samarbetspartner kring sina studentrabatter. Vi ger ut Mecenatkortet till Sveriges studerande. Under läsåret 2013/2014 skickar vi ut 1,3 miljoner kort till studerande från första årskurs på gymnasiet till sista termin på universitet och högskola. Mecenatkortet bevisar att du studerar och berättigar till tusentals rabatter över hela Sverige. 2013 lanserades Mecenat studentrabatter i Danmark och i januari 2014 även i Norge och Finland. Mecenat har högsta kreditvärdighet, AAA, i Soliditets kreditvärdering.