Robust antenn för låga 4G bandet!

Nu presenterar vi den robusta multifunktionsantennen LPCA med möjligheten att använda den på det låga 4G bandet. Antennen har med låg profil och en robust konstruktion vilket gör den idealisk att använda på tunga fordon. Eftersom antennen är jordplansoberoende möjliggör det även installationer på komposittak.

Användningsområdet för antennen är allt från bussar, tunga fordon, ambulanser till skogsmaskiner. Det låga 4G bandet, 800 MHz-bandet används för att bygga 4G-nät utanför storstäderna och därför passar en robust multifunktionsantenn som LPCA bra som antenn på fordon som används utanför städer.

Antennen är konstruerad och framtagen av Smarteq Wireless i samarbete med KTH. Frekvenserna för LPCA är 400/790/800/900/1575,42/GPS/1800/1900/2100/2600 MHz.

Malux är Nordendistributör för antennföretaget Smarteqs produkter och marknadsför produkterna via återförsäljare och slutkunder. Våra produkter finns att köpa i hela Sverige.