Pressinbjudan: ”Ett hus fyllt av kärlek” – en lustfylld föreläsning om relationer av Jonas Gåde

Kärleken är ett av livets stora äventyr och utmaningar. Detsamma gäller det ofta svåra beslutet att byta bostad. I samarbete med Jonas Gåde arrangerar Mäklarhuset föreläsningen ”Ett hus fyllt av kärlek” som handlar om kärlek och relationer och om hur bostadsbytet kan bli en lustfylld del i den egna kärleksrelationen. I samband med föreläsningen har Mäklarhuset nöjet att bjuda in media till Östgårds Herrgård i Danderyd den 12 september klockan 18.00-20.30. – Boende och relationer hänger definitivt ihop. Att byta bostad är ofta ett stort och svårt beslut där en mängd saker ställs på ända. Vår förhoppning är att bostadsbytet ska vara både glädjande och relationsstärkande, säger Mäklarhusets vd Johan Martinsson. I ”Ett hus fyllt av kärlek” berättar Jonas Gåde om vilka ingredienser som behövs för att få relationer att fungera. Med hjälp av underhållande berättarteknik spinner Jonas en väv av historier blandat med exempel som löper i varandra. Hans föreläsning påverkar dig som lyssnare både medvetet och omedvetet. Plats: Östgårds Herrgård, Danderydsvägen 144 i Danderyd/Djursholm Tid: Onsdagen den 12 september, klockan 18.00-20.30 Anmälan: Till Ulf Redlund, Mäklarhuset. Tel: 073-422 66 30 I anslutning till föreläsningen finns Jonas Gåde tillgänglig för att svara på frågor från media. Om Jonas Gåde Under 20 år har Jonas ägnat sig åt frågor som rör lärande, motivation och förändringsprocesser. Denna kunskap delar Jonas med sig av i sin egen terapiform POWERTHINKING. I TV har Jonas Gåde bland annat medverkat i Kanal 5:s ”Tjockholmen” och i ”Fame Factory” i TV3. I höst medverkar han även i ”Grannfejden” i TV3. Jonas använder sig av okonventionella tekniker där du får ta del av inspirerande historier samtidigt som han kommunicerar med ditt undermedvetna. Jonas ger föreläsningar både i Sverige och utomlands. För ytterligare information, kontakta: Jonas Gåde, Comunicera. Tel: 0708-111 161 Johan Martinsson, vd Mäklarhuset. Tel: 031-733 60 10 eller 0708-93 66 50 www.maklarhuset.se Mäklarhuset bildades 1973 och förmedlade bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående fastighetsmäklare. Idag är vi den tredje största mäklarkedjan i Sverige. Vi är ungefär 380 medarbetare, varav 250 är mäklare. Moderbolaget ägs gemensamt av våra över 130 fristående kontor, från Norrland till Skåne. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Mäklarhuset tilldelades år 2006 utmärkelsen ”Årets Mäklare 2006”.