Nu lanseras det: mobilabonnemanget som gör att du slipper prata i telefon!

Nu lanseras det: mobilabonnemanget som gör att du slipper prata i telefon!

Alldeles nyss kom deras molnbaserade samarbetsplattform Easy Teams. En imponerande plattform, med global potential. Men det gör inte att de slår av på takten, redan i veckan är det dags för nästa stora nyhet. Och det är en ”big one” - Sveriges första gör det själv-abonnemang för företags mobiltelefoni.

- Vi har alltid utmanat branschen och oss själva, säger John Hadenius försäljningschef på Easy Telefoni. Att vi blir först ut med detta hoppas vi blir ett wake up call (pun intended) för övriga! För, kom igen, varför ska kunderna behöva ringa kundservice för att öppna mobilabonnemang år 2020?

Öppna, flytta, ändra, avsluta

Med Easy Subs, som abonnemanget kallas, slipper man onödiga samtal till kundservice. Man öppnar, flyttar, ändrar och avslutar sina mobilabonnemang direkt i appen. Dessutom bestämmer man själv hur stor datamängd man vill ha. Burhan Kesapli Marknadschef på Easy Telefoni:

- Telefoni ska vara enkelt, det är det som driver oss i all vår produktutveckling. Detta är ett stort steg i rätt riktning! Nu har våra kunder alltifrån abonnemang till växel och samarbetsplattform samlat i en app. Det är Easy, helt enkelt!

Detta kan du göra i Easy Subs:

• Beställ nytt simkort
  • Spärra simkort
  • Höja surfmängden
  • Skapa nya abonnemang
  • Avsluta abonnemang
  • Flytta abonnemang till annan användare
  • Se fakturor

Välkommen att kontakta oss!

Easy Telefoni är en av Sveriges största växeloperatörer, med kunder i hela Sverige. Genom den kombinerade samarbetsplattformen och molnväxeln Easy Teams får företag en modern, komplett lösning för samarbete, växel, telefoni och abonnemang. Allt i samma användarvänliga gränssnitt.

Lynes Technologies, gänget bakom Easy Telefoni, lanserar wholesale-koncept

​Efter succén med Easy Teams är Lynes Technologies, gänget bakom Easy Telefoni, redo för nästa steg när de lanserar ett globalt wholesale-koncept som ska utmana de allra största. Easy Teams lanserades förra sommaren och har sen dess testats, lanserats och sålts via återförsäljare och är nu UCaaS-lösningen redo för wholesale.

Inovativ text to speech-tjänst förenklar ljudfiler i växeln

Proffsiga ljudfiler i företagsväxeln är något alla borde ha. Idag sker oftast den första interaktionen med ett företag via en hemsida eller ett telefonsamtal så ett varmt och tydligt bemötande för inringaren är viktigt. Men ljudfiler kan vara krångligt, därför har vi gjort det Easy!

Mobilabonnemang för företag ska vara Easy

Jag vet inte vilken känsla som jag tycker är värst, att kliva på lego eller att vara ansvarig för företagets mobilabonnemang. Hmm… Låt mig tänka lite.