Med gäster tar ni er kommunikation till nästa nivå

Med gäster tar ni er kommunikation till nästa nivå

The more the merrier sägs det och samma sak gäller självklart företagskommunikation. Med Easy Teams kan du och dina kollegor bjuda in ett obegränsat antal gäster utan extra kostnad för att ta er kommunikation till nästa nivå!

Easy Teams är framtaget för att modernisera, förenkla och effektivisera företagskommunikationen. Att minimera intern epost är inte så svårt, många erbjuder chattar i sina lösningar som tar hand om den biten. Men den externa eposten fortsätter trilla in. Med gäster slipper ni onödiga e-postmeddelanden genom att samla leverantörer, kunder, projekt- och konsultanställda i olika kanaler.

Digitala projektrum effektiviserar er vardag

Det är såklart inte bara e-posten som minskar. En gemensam yta för kommunikation medför en uppsjö av fördelar. Genom att bjuda in gäster till er Easy Teams kan ni bland annat:

• Direktchatta med gästerna
  • Ringa fria samtal världen över
  • Chatta i kanalen de är inbjudna till
  • Dela filer
  • Ringa videosamtal
  • Hålla snabbmöten eller delta i bokade konferenser

Med Easy Teams kommer ni närmare era leverantörer och andra ni dagligen kommunicerar med genom att sitta i samma program. Det finns inga begränsningar på hur många gäster som tillåts och de kostar inget extra. Ett enkelt sätt att effektivisera er företagskommunikation som dessutom är kostnadsfritt.

Klicka hör för att prova Easy Teams kostnadsfritt i 30 dagar

Minskat resande kan finansiera hela er kommunikationslösning

”Vi ska bli bäst i världen”
Innan vi börjar: ”mötesresor” är resor till och från fysiska möten. Såsom bil eller flyg. ”Resfira möten” är digitala möten. Såsom video- eller telefonmöten.
Sveriges digitaliseringsmål säger att vi ska bäst i världen på att använda digitaliseringens möjligheter. Vi är idag världsledande inom flera områden med en teknikkunnig befolkning, bra digital infrastruktur,