Växeln ska anpassa sig efter Er och inte tvärtom!

I dagens samhälle så går allt i ett väldigt högt tempo och kraven på att man ska vara tillgänglig är större än någonsin. Kunderna förväntar sig hög service, hög närvaro och att man ska kunna anpassa sig efter deras behov. Jag kan med stolthet berätta att Easy Telefoni är marknadens mest flexibla lösning.

Med Easy Telefoni så har ni en växellösning
• Som är operatörsoberoende
• Som ni kan växa- och minska antal anknytningar med
• Som skräddarsys efter era behov
• Som ni kan integrera Easy med ert kundvårdssystem

Jag tycker det är fantastisk att vi kan ha alla marknadsledande operatörer i en och samma telefonväxel. Vi är verkligen operatörsoberoende på riktigt! Ett axplock av operatörer ni kan ha är Telia, Tele2, Telenor, Tre mm. Detta är unikt för Easy Telefoni och inget annat bolag erbjuder detta!

Precis som vårt namn Easy så är det lätt att växa med oss och skulle det behövas så är det lika lätt att minska antalet användare i växeln. Ni kommer inte behöva betala för användare ni inte använder. Jag och mina kollegor som jobbar med projektledning har driftsatt väldigt många kunder. Vi gör allt vad vi kan för att kunna leverera en lösning som följer era behov.

Jag tycker det är synd att så få företag väljer att integrera växeln med deras CRM system. Jag själv sitter med kopplingar till hitta.se, Outlooks- kontakter och kalender samt vårt kundvårdssystem. Jag kan snabbt se om mina kollegor är tillgängliga, vem som sökt mig och öppna upp kundvårdssystem med ett enkelt knapptryck.