Förstklassig support ska alla ha!

Förstklassig support ska alla ha!

Som en tjänsteleverantör så är det inte godkänt att ha "okej" support. Ni köper en tjänst av oss och då ska ni ha en förstklassig support, låter kanske klyschigt men det är så JAG och mina kollegor på Easy Telefoni tänker.

Det är inte många företag som tänker på just supporten när dom köper en ny tjänst, en del tar det för givet och andra missar det helt. När avtalet är signat och klart då är det supporten man är i kontakt med när man behöver hjälp. Oavsett hur bra produkten är så kommer man att behöva hjälp förr eller senare och får man inte den hjälpen man vill ha då får man en bitter eftersmak.

Det handlar inte bara om att kunna svara på frågorna som du har eller att skriva långa noveller till svar när du mailat in och behöver hjälp. Vi är mer hands on! Vi föredrar att ringa upp och lösa problemet över telefon eller så fjärrstyr er dator via teamviewer och lösa det. På så vis så kan ni återgå till arbetet snabbare istället för att läsa igenom det långa svaret för att sedan fundera vad menas med att "uppdatera drivrutinerna och sedan installera om programmet…"

Vi lägger väldigt stora resurser på att ha en förstklassig-super support. Jag är väldigt stolt över vår hur bra och effektivt vi jobbar och för att skryta lite så kommer lite siffror:

• Vi har förnärvarande en 99% kundnöjdhet över de 90 senaste dagarna
  • Vår svarstid är 16 sekunder i snitt på alla inkommande samtal
  • Vi återkopplar inom 1 timma på 70% av alla ärenden som skickas in till oss.

Detta är bara ett axplock av vår statistik.