Ansökan om ackreditering för Where The Action Is, Accelerator och Way Out West

Japp nu är det hög tid för er som inte redan ansökt (har ni gjort det så ignorera bara mailet) till våra festivaler i sommar. Deadlines etc hittar du här nedan. Du kan ansöka om fyra olika typer av ackreditering; press, foto, film eller bransh. Obs! En ansökan per person!! Where The Action Is – 14 juni, Stockholm. Sista dag att ansöka är 9 maj. Svar på ansökan 19 maj. http://www.lugerbasen.se/?id=52 Accelerator – 24-25 juni, Stockholm. Sista dag att ansöka är 16 maj. Svar på ansökan 26 maj. http://www.lugerbasen.se/?id=51 Way Out West – 7-9 augusti, Göteborg. Sista dag att ansöka är 19 juni. Svar på ansökan 30 juni. http://www.lugerbasen.se/?id=50 När vi har behandlat er ansökan kan ni antingen få en fri eller en inbytesackredtering. FRI innebär att man får en pressbiljett mailat till sig digitalt som sen scannas i press/gästentrén och då byts mot beviljat press/bransch/vip-pass. INBYTES innebär att du behöver köpa en biljett själv som sen scannas i press/gästentrén och då byts mot beviljat press/bransch/vip-pass. Platserna är strikt begränsade och alla ansökningar och svar på dessa sköts digitalt. Det underlättar alltid om du skickar ett exemplar av publikation du ansöker för till: Lugerinc AB Att: Joel Borg Box 4276 102 66 Stockholm För frågor kontakta Joel Borg på joel@luger.se Mer information: www.wheretheactionis.se/ovrig-info/pressackreditering www.acceleratorfestivalen.se/ackreditering.asp www.wayoutwest.se/pressackreditering