Gå direkt till innehåll
HSB-föreningen Brf Torghusen med skyddad innergård omgärdad av 3 huskroppar med 113 lägenheter

Brf Torghusen väljer Loggamera IMD

Brf Torghusen i Hägersten i Stockholm väljer Loggamera IMD som plattform för Individuell Mätning och Debitering (IMD-El).

Föreningens 113 lägenheter och en lokal som förvaltas av HSB har efter en gedigen kravställning och genomgång av olika leverantörer valt lösning från Loggamera IMD.

"Båda parter har tidigt i dialogen lyft vikten av framtidssäkerhet och att uteslutande använda komponenter som är standard. Loggameras kombination av nytänkande och att bjuda in boende att delta i gemensamma målet om att minska förbrukningen är en av pusselbitarna till vår framgång" säger Jens Collin, VD Loggamera

Brf Torghusen vid Telefonplan bildades år 2009, då husen byggdes, och består av totalt 113 lägenheter samt en hyreslokal. En stabil och välskött förening med god ekonomi. Fastigheten består av tre huskroppar som omsluter den gröna innergården med planteringar, sandlåda och lekytor för barnen. En trevlig samlingsplats för boende i föreningen.