Rival Sons till Sverige i mars!

RIVAL SONS PÅ STOR EUROPATURNÉ - KOMMER TILL MÜNCHENBRYGGERIET!

Nashville/LA-kvartetten Rival Sons meddelar idag att de beger sig ut på en STOR Europaturné 2019. Sverige, Stockholm och Münchenbryggeriet får äran att välkomna ett av världens bästa liveband - den 4 mars. Turnén följer upp bandets hyllade insatser som supportakt till inga mindre än The Rolling Stones i år. Nyligen släppte bandet även nya singeln "Do Your Worst" - första släppet från det kommande albumet.

Biljetter till konserten i Stockholm släpps fredag 19 oktober kl. 10.00 via LiveNation.se

Kommande skivan blir bandets första på ikoniska producenten Dave Cobbs skivbolag Low Country Sound/Atlantic Records. Bandet har länge jobbat med Cobb och att signa på Low Country sound var ett helt naturligt steg för bandet, som spelat in kommande albumet med Cobb i legendariska RCA Studio A i Nashville och Muscle Shoals Sound Studio i Alabama.

Vi längtar efter mer musik från Jay Buchanan, Scott Holiday, Dave Beste och Mike Miley. Och alla som upplevt Rival Sons live vet vilken naturkraft det är. 4 mars får Sverige chansen igen - och med helt nysläppt musik i gitarrfodralen!

4/3 - Münchenbryggeriet, Stockholm

Biljetter
Biljetter släpps 19 oktober kl. 10.00 via LiveNation.se

Pressbiljetter & fotopass
Ansökan om köp av pressbiljett skickas till press@livenation.se. Det är viktigt att du skickar en förfrågan per artist/evenemang och att du i ämnesraden anger vilken artist/evenemang det gäller.

Fotopass-ansökan görs via photorequest.livenation.se (notera att godkänt fotopass inte gäller som biljett).

Med reservation för eventuella ändringar. Senast uppdaterad information om våra evenemang hittar du alltid på livenation.se.