Vill du in på den svenska arkitektmarknaden?

Vill du in på den svenska arkitektmarknaden?

Vi söker alltid efter nya talanger och är nyfiken på dig som nyanländ arkitekt eller ingenjör. Träffa oss tisdag 19 september, på KAN Connect hos Krook & Tjäder klockan 16:30–18:00.

Du har också chans att träffa oss i Stockholm onsdagen den 27 september klockan 16:30–18:00.

KAN Connect är ett branschnätverk för nya svenska arkitekter och arbetsgivare in branschen. En mötesplats där kontakter knyts med sikte på praktikplats eller anställning, ett första steg in på den svenska arbetsmarknaden.

Läs om förra årets KAN Connect: https://arkitekten.se/nyheter/traff-for-nya-svenskar-vackte-stort-intresse/

Registrering sker här: https://www.arkitekt.se/kan/

KAN Connect Göteborg