FASS VET. - prislista finns nu på Fass.se

En aktuell prislista över alla godkända veterinärmedicinska läkemedel som finns i Fass Vet., är nu tillgänglig på Fass.se. Prislistan finns på Fass.se om djurläkemedel. http://www.fass.se/LIF/prislista/prislistavet.pdf Priserna återinförs i boken FASS VET. 2006 Läkemedelsindustriföreningen, LIF har fått många samtal från veterinärer, som är missnöjda med att prisuppgifterna i den tryckta upplagan av Fass Vet. ersatts av en hänvisning till Fass.se. LIF har tagit intryck av den kritik som framförts och beslutat att återinföra prisuppgifterna i boken Fass Vet. 2006. För ytterligare information kontakta gärna Pär Tellner, tel 070-830 87 88 eller Per Manell, tel 0705-900 300.