Två nyheter från LELO för G-punktsstimulering

Nytt från LELO – GIGI 3 och LIV 3 revolutionerar njutning

Det sägs att man aldrig kan få för mycket av det goda, och när det handlar om orgasmer kan nog många hålla med. Sedan introduktionen av de populära GIGI och LIV-vibratorerna har de båda blivit en stor succé. Men istället för att LELO lutar sig tillbaka har de valt att fortsätta sitt innovativa arbete för att skapa ännu bättre versioner av dessa bästsäljare. Resultatet? Den tredje generationen av de hyllade G-punktsvibratorerna – LELO GIGI™ 3 och LIV™ 3.

Vad är en G-punktsvibrator?
G-punktsvibratorer har en karakteristisk, ergonomisk form och är designade för att ge intensiv stimulering av vagina och vulva. Både GIGI™ 3 och LIV™ 3 är lätt böjda för att nå den inre övre väggen i slidan, men de fungerar också utmärkt för klitorisstimulering. Många kvinnor når lättast orgasm genom klitorisstimulering, ofta i kombination med vaginal eller anal stimulering. Med dessa sexleksaker är möjligheterna oändliga.

GIGI™ 3 och LIV™ 3
Dessa vibratorer i medelstorlek kan användas både internt och externt, eller i kombination. GIGI och LIV kan likna varandra, men det finns viktiga skillnader att beakta när du ska välja. De nya appstyrda versionerna erbjuder kraftigare vibrationer och fler inställningar än de tidigare utgåvorna, för nya, unika upplevelser. Med en förnyad design som ger en perfekt passform och ett brett spektrum av njutningsinställningar via LELO-appen, tar både GIGI™ 3 och LIV™ 3 anpassning och kontroll till en ny nivå. Den nya mjuka silikonbeläggningen garanterar ökad komfort och bättre kontroll över olika njutningslägen.

Vilken ska jag välja?
Vi hjälper dig att hitta rätt genom några enkla frågor:

• Vill du ha en vibrator som främst används externt? Båda modellerna är utmärkta val.
  • Intresserad av en vibrator för mestadels intern användning? GIGI™ 3 är ditt bästa alternativ.
  • Letar du efter en leksak som passar både nybörjare och erfarna användare? LIV™ 3 är perfekt för dig.
  • Vill du ha en appstyrd leksak? Då är båda modellerna fantastiska val!

GIGI™ 3 erbjuder åtta olika vibrationsmönster, som sträcker sig från en lätt retande viskning till en djup och tillfredsställande puls. Genom appanslutning låser du upp två exklusiva lägen: "Finish Me Off" och "Out Of Control". Den platta spetsen är perfekt för att förmedla djupa vibrationer under G-punktsmassage. GIGI™ 3:s design gör det möjligt att vända på enheten, vilket möjliggör både G-punkts- och klitorisstimulering.

LIV™ 3 delar också åtta vibrationsmönster, från subtila viskningar till kraftfulla pulser. Med appanslutning får du även här tillgång till extra lägen: "Finish Me Off" och "Out Of Control". Den lätt böjda och mjuka ytan gör LIV™ 3 idealisk för G-punktsstimulering, och dess perfekta storlek gör den lämplig för både nybörjare och mer erfarna användare.

Rekommenderat pris:

För pressprover, kontakta presskontakt Hanna Vult von Steyern.

Hanna Vult von Steyern

Press contact PR & Communication +46 70-929 25 94