Foto: Emma Svensson

Micael Dahlen föreläser om lycka i Leksand

Den 10 maj kommer den uppmärksammade ekonomiprofessorn Micael Dahlen till Leksand. I föreläsningen ”Ett litet prat om lycka” berättar han mer om hur får du ut mer av livet, relationen, karriären.

Allt det som påverkar hur vi tänker, känner, mår och presterar, har visat sig hänga samman med lycka. På sitt personliga och underhållande sätt berättar ekonomiprofessorn, forskaren och författaren Micael Dahlen om både sin egen och andras forskning på temat. Han bjuder även på tips som bevisligen kan få oss att trivas bättre med våra liv.

Föreläsningen äger rum i Sparbanksfoajén i Tegera Arena onsdag den 10 maj klockan 18.30. Leksands Sparbank står som värd och bjuder in sina Nyckelkunder till att vara med under kvällen.

Evenemanget är också ett samarbete mellan Leksands Sparbank och Skoglunds, Leksands Folkhögskola och Företagarna Leksand.

Vill du som press närvara vid föreläsningen?

Kontakta Emelie Bröms, kommunikatör: emelie.broms@leksandssparbank.se.