Sara Ström belyser maktmissbruk och trakasserier på arbetsplatsen i boken "Innanför den fina fasaden"

Den 27 mars lanseras "Innanför den fina fasaden" av Sara Ström – en stark och tankeväckande berättelse som avslöjar de skrämmande konsekvenserna av maktmissbruk, narcissism och sexuella trakasserier i en arbetsmiljö där den fina fasaden döljer en manipulativ och destruktiv företagskultur.

Huvudkaraktären Sara möter en dysfunktionell företagskultur och utmanar den i hopp om förändring. Lovade förmåner och löften visar sig vara tomma ord, och Saras modiga ståndpunkt leder till smärtsamma konfrontationer. Trots lagens stöd tvingas Sara in i tystnadens fängelse för att skydda sin karriär. En tankeväckande skildring av en verklighet som många kan känna igen sig i.

Bokinformation:

• Titel: Innanför den fina fasaden