Lev med villkorslös kärlek:  "Ett fragment av kärlek" av Greenleaves Andersson

Lev med villkorslös kärlek: "Ett fragment av kärlek" av Greenleaves Andersson

Den 30 maj 2024 släpps "Ett fragment av kärlek" av författaren Greenleaves Andersson. Boken uppmanar läsare att betrakta sitt liv och omgivningar från en ny synvinkel, ett perspektiv präglad av villkorslös kärlek. Genom att göra detta öppnas dörrar till nya möjligheter som utmanar oss att tänka utanför det vanliga.

Andersson bjuder in läsaren till en magisk värld där allt lever och talar, och där varje situation kan bli en källa till kärlek och förståelse. Författaren skildrar livets mysterier och uppmuntrar oss att våga känna djupt och utforska vår inre värld.

"Ett fragment av kärlek" är en resa genom tid och rum, fylld av visdom från andliga guider. Med skratt, tårar och insikter leder boken läsaren till en plats av förnyad kärlek och förståelse.

Om författaren:

Greenleaves Andersson är född i Tingsryd 1960. Hon driver företaget Hjärtats Livsharmoni där fokus ligger på hälsa, konst och kreativt skapande i olika former. Greenleaves har en lång bakgrund som healer och medium, men arbetar idag även som drömterapeut, konstnär och fotograf. Från 2018–2023 var Greenleaves ordförande i Tingsryds Skrivareklubb, en förening med fokus på poesi och berättelser. Hon är erkänd fotograf i Tingsryds Konstförening sedan 2019, numera i Tingsryds Konst och Kulturförening.

"Ett fragment av kärlek" är hennes första bok.

Bokinfo:

• Titel: Ett fragment av kärlek