Kärlek, filosofi och universumets gåtor i Ulrika Vargtands "Bländande vitt"

Kärlek, filosofi och universumets gåtor i Ulrika Vargtands "Bländande vitt"

Läs "Bländande vitt" av författaren Ulrika Vargtand och låt dig svepas med i en poetisk och tankeväckande berättelse om kärlek, filosofi och människans eviga sökande efter mening.

Ishtar och Zacharias träffas och upplever en kärlek som överträffar alla gränser. Genom tantriska energier och djupa filosofiska samtal utforskar de livets stora frågor: Finns Gud? Var universum ett medvetet skapande eller en slump? Deras relation växer till en symbios där kropp och själ möts i en oändlig dans av ljus och kärlek.

I "Bländande vitt" bjuds läsaren in i en värld där spirituella upplevelser och vetenskapliga reflektioner går hand i hand. Ishtar och Zacharias utforskar existensens mysterier genom ett prisma av religiösa läror och modern vetenskap. Deras resa ställer frågor om mänsklighetens plats i universum och om kärleken verkligen kan vara den starkaste kraften.

Är det i mötet mellan motsatser som sanningen uppenbaras? När Ishtar och Zacharias smälter samman, både fysiskt och själsligt, öppnas dörren till en ny förståelse av villkorslös kärlek och dess potential att skapa ett paradis på jorden.

Ulrika Vargtand är en livs- och kärlekscoach med en bred akademisk bakgrund inom marknadsekonomi, kriminologi och målerikonservering. Hon har samlat en djup kunskapsbas genom sina utbildningar, pågående självstudier och insiktsfulla samtal med människor från olika kulturer. Denna samlade visdom använder hon för att stödja sina klienter.

Som livs- och kärlekscoach lägger Ulrika stor vikt vid självkärlek och den universella, villkorslösa kärleken. Med ett brinnande engagemang vägleder hon sina klienter mot en djupare självkärlek. Hon betonar att resan kräver mod, fokus, tid och hårt arbete, men att belöningen är en kärlek till sig själv som varar livet ut. Ulrikas vision är en värld där människor lever i harmoni med sin egen självkärlek.

Bokinfo

• Titel: Bländande vitt