Carl-Johan Wachtmeister och hans bok "En PR-konsults bekännelser" i Resumé

Carl-Johan Wachtmeister och hans bok "En PR-konsults bekännelser" i Resumé

Författaren Carl-Johan Wachtmeister och hans senaste bok "En PR-konsults bekännelser" får uppmärksamhet i den svenska tidningen Resumé. Läs artikeln här.

Boken tar läsarna genom Wachtmeisters karriär som PR-konsult, med fokus på ett specifikt uppdrag som blev avgörande för företaget Framfab.

Framfab var en av de mest lysande stjärnorna på IT-himlen i slutet av 90-talet och genomgick en både framgångsrik och turbulent period. Wachtmeister anlitades för att bistå vid börsintroduktionen och senare för att rädda företaget från en kris som hotade dess existens.

I boken delar Wachtmeister med sig av sina lärdomar från den intensiva tiden med Framfab, och ger läsarna insikt i den ibland kaotiska världen av PR och företagskommunikation under IT-boomen. Hans berättelse är inte bara en resa genom ett företags historia utan också en betraktelse över den snabba utvecklingen inom IT-sektorn och dess påverkan på näringslivet och samhället i stort.

"En PR-konsults bekännelser" har fått uppmärksamhet för sitt unika perspektiv på en viktig era inom näringslivet och den digitala utvecklingen. Resumé ger dessutom ett utdrag ur boken, vilket ger läsarna en försmak av Carl-Johan Wachtmeisters berättelse.

Bokinfo:

• Titel: En PR-konsults bekännelser