Påsken 2014 på Lagerhaus

Påsken 2014 på Lagerhaus

Lagerhaus påsksortiment 2014 innehåller en färgkarta med glada och ljusa pasteller. Ljusa toner av grönt, rosa och gult blir snyggt tillsammans med grått. Mixa med grafiskt svart/vitt för en lite coolare styling!

Under årets största mathelg dukar vi påskbordet med vitt porslin eller engångsservis med svartprickigt mönster och kompletterar med gula tabletter och färgglada servetter med vårigt blommönster. Påskriset pyntar vi med fjädrar i olika färger för den rätta känslan.

Barnen får påskgodiset i en söt liten kaninpåse medan vår snygga flätade träkorg är trevlig att lägga påskpresenten i när du är bortbjuden på påskmiddag.

Gammal som ung håller koll på påskhelgens alla dagar med vår lilla chokladkalender - en lucka för varje dag i påsken!

Lagerhaus är en inredningskedja som erbjuder sina kunder praktiska och prisvärda prylar med unik design som enkelt förnyar hemmet. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag finns det 34 butiker och en växande e-handel i Sverige samt nio butiker i Japan. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ingår sedan 2004 i Axstores-koncernen.

We create Happy Moments!

Lagerhaus erbjuder inspirerande, prisvärda och noggrant utvalda fest- och inredningsdetaljer. Genom våra ledord "We create Happy Moments" vill Lagerhaus med vårt sortiment bidra till ökad glädje i livets alla ögonblick.

Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs över 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows och Familjen Yngvesson.