Lagerhaus har allt som behövs för att krydda säsongens alla festligheter

Lagerhaus vårsortiment förgyller säsongens fester

Sällan har vi väl längtat mer efter kalas och get-togethers? Maj är startskottet på en härlig period, fylld av firanden och kalas: student, konfirmation, mors dag, bröllop och sommarfester - Lagerhaus har allt som behövs för att krydda säsongens alla festligheter.

Lagerhaus design- och inköpsteam har tagit fram det perfekta sortimentet för att skapa rätt stämning på kalaset. Tårtdekorationer, glimrande glitterdraperier, pastelliga partyhattar, ballonger i härliga färger, glaslock formade som blommor och servetter i somriga mönster, är bara några exempel.

Färgskalan denna vår går i pastell med inslag av starkare nyanser av orange och gult. Blommönstret ÄNGEN och budskapet DU E VÄRLDSBÄST pryder flertalet produkter. När man vill visa sin uppskattning till favoritpedagogen, studenten eller mamma finns kort, doftljus, godis och muggar med peppiga citat och budskap.

Festkollektionen finns i såväl butik som online från mitten av april.

Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank för högupplösta produkt- och miljöbilder.