Lagerhaus presenterar julen del två - Glöggmys och julbak

Lagerhaus presenterar julen del två - Glöggmys och julbak

Nu tar Lagerhaus fram pepparkaksformer, mjöl, kanel och strössel - det är dags för det stora julbaket. Vrid upp volymen på favoritjullåten, tänd ljus och värm en kanna glögg att avnjuta till de nygräddade pepparkakorna.

I den andra delen av Lagerhaus magiska julkollektion finns allt för julbaket och glöggmyset. Kakformar för pepparkakshus, figurer och roliga former för att skapa din personliga pepparkakssby.

Vidare finns silikonformar i glada färger för att baka sockerkakor, ischoklad, knäck och annat smaskigt. Givetvis finns alla de redskap som kan tänkas behövas, samt förkläde för såväl stora som små bagare. När bakandet är klart och du vill spara dina bakverk (eller kanske ge bort i present) finns dekorativa plåtburkar för förvaring och inslagning.

Till julbaket (eller när du efteråt vill njuta av resultatet) hittar du vackra produkter i glöggens tema. Karaff, värmare, glöggmuggar, småskedar, skålar och allt där till.

En av årets mönsterbilder och figurformer är katten "Merry Catmas", som ses på flertalet produkter. Se bara den charmiga muggen CATMAS.

Del två i Lagerhaus julkollektion kommer in i butik och online i slutet av oktober.

Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank för högupplösta produkt- och miljöbilder.