Lagerhaus öppnar ny butik i Tyresö Centrum

Lagerhaus + Tyresö = sant

Inredningskedjan Lagerhaus har under det senaste året öppnat i genomsnitt en ny butik i månaden – och nu är det Tyresö Centrum på tur.

Den 12e maj öppnar Lagerhaus ny butik i Tyresö Centrum. Butiken, på dryga 300 kvadratmeter, kommer lagom till våren vara fylld av härligt festsortiment och sköna inredningsdetaljer. Butiken blir Lagerhaus sjuttonde butik iStockholmsområdet.

- Lagerhaus vision är att skapa Happy Places & Moments, därför fortsätter vi att expandera vårt butiksnät än mer. Äntligen har vi hittat rätt lokal i Tyresö Centrum, som känns som en självklar Lagerhausdestination i Stockholmregionen, berättar VD Martin Almerud.

- Vi välkomnar Lagerhaus till Tyresö Centrum! Lagerhaus har ett sortiment som passar utmärkt i den servicenära mix av butiker vi nu skapar för de som bor och arbetar i kommunen, säger Helén Eijdercrona, centrumchef Tyresö Centrum

För mer information, press@lagerhaus.se eller VD Martin Almerud, martin.almerud@lagerhaus.se.