​Lagerhaus Invests in New Store Concept

​Lagerhaus Invests in New Store Concept

In 2014, the Swedish interior company Lagerhaus released a new store concept. In June, the pilot store opened in Nordstan, Gothenburg and in spring 2015 it´s time to rebuild additional stores. The store at Drottninggatan in Stockholm is first to go.

The concept aims through the interior, colors and materials along with customized communication to clarify the brand identity - own designed products to low prices - lift the assortment and make the shopping experience easier. The updated logo, the blue color and the corrugated paper-feeling is grounded in the company's nearly 20-year old history.

Today Lagerhaus has stores in Sweden and Japan. The scalable concept allows for further expansion in several markets.

"We know that our customers love our products and appreciate the low prices. We are confident that the remodeled stores will lead to more people discovering Lagerhaus. "- Johanna Cargioli, Marketing Manager at Lagerhaus

The store at Drottninggatan 31 in Stockholm reopens on Friday February 20:th at 10.00 AM.

Lagerhaus är en inredningskedja som erbjuder sina kunder praktiska och prisvärda prylar med unik design som enkelt förnyar hemmet. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag finns det 33 butiker och en växande e-handel i Sverige samt 22 butiker i Japan. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ingår sedan 2004 i Axstores-koncernen.

We create Happy Moments!

Lagerhaus erbjuder inspirerande, prisvärda och noggrant utvalda fest- och inredningsdetaljer. Genom våra ledord "We create Happy Moments" vill Lagerhaus med vårt sortiment bidra till ökad glädje i livets alla ögonblick.

Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs över 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows och Familjen Yngvesson.