Polkarand, saffransgult och en lurvig kompis

Happy Holidays! Julen 2021 på Lagerhaus

Äntligen är det dags att börja planera för julen, tända kaneldoftljus och hänga upp stjärnor i varje fönster. Julen 2021 får vi vara tillsammans igen, äta stora mängder mat och mysa i soffan bredvid mjuka kuddar.

Trenderna från höstens inredning fortsätter in i julen – Vi älskar stora, modiga mönster, glasdekorationer som låter färg och ljus lysa igenom och mjuka textilier som värmer upp hemmet.

Trend alert: Polkarand, saffran och en lurvig kompis.

Den saffransgula färgen är helt rätt i år, både som accentfärg och bas, då den kontrasterar så fint mot grönt, beige och brunt.

Inslagna paket tar för sig med breda diagonala ränder i julens färger och vi satsar mycket på att smycka presenterna med etiketter, band och dekorationer.

Material som dominerar: Papper, ekologisk bomull och glas, i kombination med rustik keramik.

Den snälla bruna björnen är en gestalt som får finnas med i både mönster och som form på kuddar, muggar och fat.

Välkommen in till Lagerhaus Bildbank för att ta del av högupplösta miljö- och produktbilder!

Regioner

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda fest- och inredningsdetaljer. Med vår vision We create Happy Moments vill Lagerhaus bidra till ökad glädje i livets alla olika ögonblick. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs snart 58 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.

We create Happy Moments!

Lagerhaus erbjuder inspirerande, prisvärda och noggrant utvalda fest- och inredningsdetaljer. Genom våra ledord "We create Happy Moments" vill Lagerhaus med vårt sortiment bidra till ökad glädje i livets alla ögonblick.

Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs över 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows och Familjen Yngvesson.