Förgyll din kräftskiva med Lagerhaus julikollektion 2024

Förgyll din kräftskiva med Lagerhaus julikollektion 2024

Lagerhaus, den Göteborgsbaserade inredningskedjan, presenterar sin julikollektion för 2024, som sätter kräftkalaset i centrum. Kollektionen präglas av den traditionella röda kräftfärgen som mixas med grönt, blått och en svärtad gul och är utformad för att ge din kräftskiva en unik blandning av färg, humor och lekfullhet.

Skapa den perfekta stämningen

För att skapa den rätta stämningen på din kräftskiva, börja med att dekorera med Lagerhaus papperslyktor Fest. Häng upp dem på ljusslingan LED eller låt dem hänga som de är för att skapa en atmosfär som förhöjer festkänslan.

Papperslyktor Fest, 4-pack 99 kr.

Pynta bordet med både stora och små vaser, såsom minivasen Bruket i tre färgställningar eller klassiska vasen Cylinder, som även kan användas som ljuslykta. För ytterligare inslag av ljus, dekorera med handgjorda ljuslyktan Artist.

Vas Bruket, 39 kr.

Ljuslykta Artist, 199 kr.

Dukning som gör intryck

Lagerhaus erbjuder flera alternativ för att lyfta dukningen. För en smidig och festlig dukning, använd engångstallrikarna Kräftan, med charmigt och humoristiskt kräftmotiv. Vill du ha en mer elegant dukning är servisen Wheat ett utmärkt val. Kombinera med de trendiga glasen Ribbed i varianterna champagne-, vin- och vattenglas, för en komplett och vacker dukning.

Papperstallrik Kräftan, 12-pack 59 kr.

Tallrik Wheat, 6-pack fr. 594 kr.

Glas Ribbed, 6-pack fr. 414 kr.

För att hålla ordning på gästernas drycker är drinkmarkörerna Kräftan både roliga och praktiska. Dessa små kräftklor gör det enkelt för alla att hitta och hålla reda på sitt glas. Tillsammans med de smarta pappershaklapparna Kräftan blir hela din dukning garanterat ett samtalsämne under kräftskivan.

Drinkmarkör Kräftan, 8-pack 39 kr.

Förhöj feststämningen med dekorationer

Girlangen Kräftfest, tillverkad av återvunnet papper och tygband av återvunnen polyester, är perfekt för att rama in ditt festområde. Häng den över matbordet eller på en vägg för att skapa en festlig inramning. De färgglada partyhattarna Fest kan delas ut till gästerna under kräftkalaset för att sedan sparas och användas på fler fester framöver. Sprid även ut kräftkonfetti Kräftan på bordet som en extra dekoration som kommer att få gästerna att le.

Girlang Kräftan, 99 kr.

Partyhatt Fest, 6-pack för 59 kr.

Konfettipåse Kräftan, 39 kr.

Skapa minnesvärda ögonblick, om och om igen

Med Lagerhaus kollektion kan du skapa en kräftskiva som är både snygg och humoristisk. Varje produkt är designad för att bidra till en helhetsupplevelse som dina gäster kommer att minnas länge. Produkter såsom papperslyktorna, girlangen och partyhattarna är skapade för att kunna återanvändas även nästa kräftskiva eller kalas. Dessutom är alla pappersprodukter i kollektionen, förutom girlangen i återvunnet papper, FSC-certifierade®.

Lagerhaus julikollektion för 2024 gör din kräftskiva till en färgsprakande och glädjefylld fest. Perfekt för att fira sensommarens höjdpunkter med vänner och familj.

FSC-certifierade varor är tillverkade av trä som kommer från ett ansvarsfullt skogsbruk, som tar hänsyn till natur, djur och människor (FSC N002329).