Äntligen får vi slå klackarna i taket när vi öppnar nya butiker!

4 nya butiksöppningar – Full fart framåt för Lagerhaus

Lagerhaus har inga planer på att dra ner på tempot, utan lägger i nästa växel och öppnar ytterligare fyra butiker innan årsskiftet.

”Det är full fart och 100% fokus på att skapa fler happy places” säger Jerker Levin, delägare och VD.

Under året har varumärket redan breddat butiksnätet och med de fyra kommande öppningarna når Lagerhaus milstolpen 50 butiker innan årets slut.

Kommande öppningar:

Fältöversten i Stockholm – 15/10
Erikslund Galleria i Västerås – 21/10
Sickla Galleria i Stockholm – 18/11
Kungsmässan i Kungsbacka – 25/11

”Nu när restriktionerna har släppt ser vi fram emot att kunna fira ordentligt i samband med öppningen av våra nya butiker” säger Lagerhaus marknadschef Maria Lofjärd.
”Vi har en väldigt hängiven och engagerad kundklubb, och över 300.000 följare i våra sociala medier som längtar efter festligheter lika mycket som vi, så det är där man ska hålla utkik efter öppningserbjudanden, tävlingar och event.”

Regioner

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs mer än 40 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Jerker Levin (VD), Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.

We create Happy Moments!

Lagerhaus erbjuder inspirerande, prisvärda och noggrant utvalda fest- och inredningsdetaljer. Genom våra ledord "We create Happy Moments" vill Lagerhaus med vårt sortiment bidra till ökad glädje i livets alla ögonblick.

Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs över 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows och Familjen Yngvesson.