Kvix och Allt för Hälsan: Fortsätter Partnerskap Inför Årets Största Hälsomässa

Nordens största hälsomässa, Allt för Hälsan, är stolt över att meddela sitt fortsatta partnerskap med Kvix för ännu ett spännande år. År 2022 gick Kvix in som Digital Partner för hälsomässan, vilket innebar en framgångsrik samarbetsinsats för att sprida kunskap om hälsa och välmående.

Kristin McKechnie, operativ projektledare på Stockholmsmässan, delade sin entusiasm: "Vi är otroligt glada över att återigen välkomna Kvix som vår digitala partner på årets mässa. Med Kvix ombord kan vårt innehåll nå och inspirera en bredare publik, inte bara under mässhelgen. Detta partnerskap möjliggör en fortsatt spridning av mässans innehåll till en ännu större målgrupp. Dessutom kommer Kvix att bidra med glädje och engagerande aktiviteter på plats, inklusive inspirerande prova-på-pass i Studion."

Vi närmar oss årets efterlängtade hälsomässa, som äger rum mellan den 10:e och 12:e november 2023 på Stockholmsmässan i Älvsjö.

Allt för Hälsan är den ultimata mötesplatsen för alla som vill fördjupa sin kunskap om hälsa eller helt enkelt bli inspirerade. På mässan kommer du att möta framstående profiler, kunniga experter och spännande utställare. I egenskap av digital partner kommer Kvix att livesända största delen av mässans innehåll på Kvix.tv för att göra kunskapen mer tillgänglig för en bredare publik.

Allt för Hälsan är inte bara den största hälsomässan i Norden, den är även den mest etablerade mötesplatsen för hälsa och välmående. I år fortsätter temat på att lyfta kvinnors hälsa, vilket kommer att återspeglas i ett rikt och engagerande program på Stora Scenen. Programmet kommer att modereras av Sofia Ståhl, en av Sveriges mest respekterade hälsoprofiler.

Under mässan kommer Kvix att erbjuda liveaktiviteter där besökarna har möjlighet att interagera med Kvix professionella instruktörer och uppleva deras breda utbud på plats.

Som en del av detta spännande samarbete erbjuds Kvix medlemmar förmånliga förmåner för att besöka mässan.

I partnerskap med Clarion Hotel Sign och Allt för Hälsan har Kvix också möjligheten att erbjuda sina följare och medlemmar chansen att vinna ett exklusivt hälsopaket, inklusive biljetter till mässan och en hotellnatt för två.

Camilla, Marketing Manager på Kvix, uttrycker sin glädje över det fortsatta partnerskapet: "Vi är mycket glada över att fortsätta vårt samarbete med Allt för Hälsan. Detta partnerskap har inte bara möjliggjort för oss att nå ut till en bredare publik, utan har även gett oss möjlighet att interagera med människor som delar vår passion för alla aspekter av hälsa. Vi ser fram emot att återigen vara en del av denna fantastiska mässa och dela vår plattform och kunskap med besökarna."

Om Allt för Hälsan:

Allt för Hälsan är Nordens största hälsomässa och en ledande mötesplats för alla som är intresserade av hälsa och välmående. Mässan erbjuder ett brett utbud av föreläsningar, workshops och utställare med fokus på att främja hälsa i alla dess former.

Om Kvix:

Kvix är en framstående aktör inom digital hälsa och välmående, och de strävar efter att inspirera och stödja människor att leva sina bästa och mest hälsosamma liv. Med en innovativ plattform och engagerande innehåll erbjuder Kvix verktyg och resurser för att främja en aktiv och hälsosam livsstil.