Så kan du starta det nya året!

Snart är 2022 slut och många har redan tankar och planer på vad som ska ske kommande år - resa, fixa på huset, börja studera, njuta av livet och kanske finns det tankar om att må bättre, försöka vara mer snäll mot dig själv och bli mer hälsosam samt börja träna igen.

I början på året vill många ta sig i kragen och tänker att “nu ska jag börja träna.” Kanske är du en av dem? Du kommer igång och håller någon vecka men sedan händer något och du har tappat all motivation du hade från start och du orkar knappt ta dig tid till träningen utan hamnar tillbaka i gamla hjulspår - det är ju så bekvämt.

I januari har vi förberett tre fantastiska challenges för att du ska kunna komma igång med massor av pepp och gemenskap, och få en riktigt bra start på det nya året! Tillsammans med tre av våra streamers kommer du kunna ta del av Kickstart 2023, Yoga challenge och Dance challenge. Hitta den challenge som passar dig så ses vi på Kvix 2023!

Läs mer om respektive challenge:

Kickstart 2023 med PT´n Frida Sjöström (7- 31 januari)
Börja året med Frida Sjöströms challenge Kickstart 2023 där vi tillsammans kör styrka för hela kroppen med en pulshöjande avslutning. Under 4 veckor ses vi på 2 livepass i veckan på 30 minuter vardera. Dessutom ingår ett kostschema från Frida med goda och nyttiga recept för hela perioden. Denna challenge är för dig som vill komma igång med träning och bättre kosthållning. Förutom att vi ses live på passen kommer du även få tillgång till en exklusiv Facebookgrupp där vi tillsammans delar tips och trix för att lyckas hålla motivationen uppe hela månaden, och se det som en början på din resa mot ett starkare du 2023!Till Challenge

Dance Challenge med Monika Lejman (2- 31 januari)
Hur kan du ladda humöret och endorfinerna under mörka vintermånader? Med dans såklart! Zumba-drottningen Monika Lejman håller i en Dance Challenge i januari där du får testa på alla Monikas favoritklasser! Du kommer att få testa på Dance flow, Retrodans, Zumba, FitKizomba och BLNC-D.Kom och sväng loss, och gör dig redo för massor med glädje!Till Challenge

Yoga Challenge med Nicole Nyholm (2- 30 januari)
Är du nyfiken på yoga, men kanske tänkt att det känns främmande eller kräver en viss flexibilitet? Så är det givetvis inte, vi alla börjar någonstans! I denna challenge kommer vi gå igenom vanligt förekommande positioner och variationer från grunden och passar därför dig som inte vågat testat på yoga innan. Klasserna är 20 min långa och är uppdelade på 5 tillfällen, och varje klass kommer innefatta ett visst tema.Till Challenge