Från dröm till verklighet - Mode, funktion och wellness med Internationella succén aim’n på Allt för Hälsan 2023

Är du redo att hitta den perfekta balansen mellan mode och funktion när det kommer till din träningsklädsel? Aim'n, det internationellt omtyckta klädmärket, kommer till Allt för Hälsan 2023 för att dela sin passion om en hälsosam livsstil. I denna artikel får du en inblick i aim'n och deras arbete för att inspirera kvinnor till en “daglig dos av wellness”.

Från vänskap till internationell framgång
Aim'n, grundat av barndomsvännerna Tekla Acs och Helen Van, föddes ur en gemensam frustration över tråkiga och oinspirerande träningskläder. Hösten 2013 bestämde de sig för att skapa något nytt och spännande - kläder som var funktionella, squat-proof, flexibla och bekväma nog att bära hela dagen. Aim'n föddes ur denna passion och har sedan dess växt till ett internationellt bolag med kunder i över 150 länder.

Med en kärlek till rörelse och en önskan att motivera andra till att följa sina drömmar, har aim'n skapat en unik kombination av mode och funktion. Deras kläder är designade för att kunna bäras dygnet runt, från träning till vardags, utan att kompromissa på vare sig stil eller praktik.

Företaget har lyckats bemästra konsten att balansera mode och funktion i sina plagg. De skapar trender i branschen och testar nya material och mönster samtidigt som de behåller den feminina och funktionella touch som gör aim'n unikt.

Deras fokus på fukttransporterande material som håller kroppen torr och sval ger en perfekt mix av mode och funktion. Två favoriter för vardagen inkluderar Black Ribbed Seamless Tights, som är stretchiga och bekväma nog att stylas med allt från en kavaj till en hoodie, och Black Sense Flare Tights och Sense Tights, som är gjorda av återvunnen polyester med en borstad känsla och passar för både träning och vardagsanvändning.

Aim'n strävar efter att "boosta kropp, sinne och själ," och de delar med sig av sina bästa tränings- och hälsotips för att hjälpa dig att uppnå välbefinnande i din vardag. Följ dem på Instagram för daglig inspiration!

Områdespartner på Allt för Hälsan 2023
Som områdespartner för träningsområdet på Allt för Hälsan 2023, har aim'n spännande erbjudanden för dig som besökare. Under mässhelgen kan du handla många av deras bästsäljande stilar med 20% rabatt.

Dessutom kommer de att arrangera ett Barre Flow-event tillsammans med @Withsara på lördagen 11 november 11.30, där du kan delta i ett träningspass som kombinerar pilates, funktionell rörelse och styrka. Missa inte det.

Hållbarhet: Kläder av plastflaskor och fiskenät
Aim'n är medvetna i alla materialval och väljer hållbara, högkvalitativa material med låg miljöpåverkan. Många av deras material är tillverkade av återvunnen polyester (tidigare plastflaskor och fiskenät).

Under 2024 kommer vi att få se en massa spännande nyheter som nya färger, stilar och uppdaterade bästsäljare när bolaget firar sitt 10-årsjubileum.

Aim’n delar med sig av sitt budskap om vikten av att hitta välbefinnande i vardagen och inspirera till “en daglig dos av wellness”. Genom deras arbete och närvaro på Allt för Hälsan 2023, hoppas de kunna få dig att upptäcka de magiska materialen och plaggen som kombinerar mode och funktion, samtidigt som de inspirerar till en aktiv livsstil.

Så, ta chansen och besök aim'n på mässan för att hitta den perfekta träningsklädseln som kommer att följa dig genom hela dagen och inspirera dig till en hälsosam livsstil.

Om aim’n
“We make fashion functionable and function fashionable.”

Aim’n är ett svenskt activewear-brand som grundades 2013 av barndomsvännerna Tekla Acs och Helen Van med målet att inspirera kvinnor till en aktiv livsstil och att tro på sig själva och sina drömmar. Med fokus på multifunktionella plagg som kombinerar mode och funktion bidrar aim'n med en daglig dos av wellness och säljer idag till över 150 länder runt om i världen.