Thundermother firar 15 år av Rock'n'roll med vårturné och Göteborgsbesök

Thundermother firar 15 år av Rock'n'roll med vårturné och Göteborgsbesök

Mellan 2017 och 2021 nådde Thundermother otroliga framgångar och etablerade sig som ett av de mest aktiva turnerande banden globalt. Med en imponerande meritlista av framgångsrika turnéer världen över firar bandet 15 år som aktiva 2024 - och i samband med detta ger de sig ut på en elva stopp lång turné i Sverige och Danmark som tar dem till Pustervik den 22 mars!

Under de senaste åren har Thundermother inte bara erövrat topplistorna med album som "Heat Wave", "Heatwave Deluxe Edition" och "Black & Gold" på AFM Records, utan har också tagit rock'n'roll-scenen med storm. Med över 1000 shower i bagaget, prisade som Sveriges bästa hårdrocksakt och belönade med dubbla silver Impala Award för deras framstående prestationer har de krossat förväntningar och skapat en odödlig plats i Rock'n'roll-historien.

Nyligen släppte Thundermother sin senaste singel "I Left My License In The Future" och i samband med att bandet fira 15 år som aktiva nästa år ger de sig ut på en turné i vår. Dessutom har de med sig det småländska bandet Ström som support!

22/3/2024 - Göteborg, Pustervik

Biljettsläpp på fredag 24 november klockan 10.00 via Kulturbolaget.se.