Rumours of Fleetwood Mac ger konserter i Malmö och Göteborg

Rumours of Fleetwood Mac ger konserter i Malmö och Göteborg

Rumours of Fleetwood Mac, världens finaste hyllning till Fleetwood Mac, åker ut på vägarna 2023 för att fira det allra bästa av den legendariska gruppen! I höst kommer hyllningsbandet till Sverige för att ge konserter i både Malmö och Göteborg!

Rumours of Fleetwood Mac erbjuder en unik chans för fans, både gamla och nya, att återupptäcka de låtar och framträdanden som säkerställt Fleetwood Macs plats som en av de mest älskade grupperna genom tiderna.

“Prior to every tour we spend many hours revisiting the parts and fine-tuning the ‘sound’ of these incredible songs. We then go into rehearsals and work hard to bring the songs we all love back to live," berättar bandet.

Rumours of Fleetwood Mac har personligen blivit erkänt av Fleetwood Macs grundare Mick Fleetwood som den ultimata hyllningen till en av rock'n'rolls mest anmärkningsvärda grupper.

Biljetter släpps på fredag den 12 maj klockan 10.00 via Kulturbolaget.se.

7/9/2023 - Malmö, Slagthusets Teater
11/9/2023 - Göteborg, Konserthuset