Nytt datum bekräftat för Anastacias konsert i Göteborg

Nytt datum bekräftat för Anastacias konsert i Göteborg

På grund av sjukdom tvingades Anastacia flytta fram delar av höstens Europaturné, inklusive hennes exklusiva Sverigekonsert i Göteborg. Idag kan vi äntligen bekräfta det nya datumet! Spelningen på Trädgår'n som skulle ägt rum den 16 oktober 2022 kommer nu att äga rum den 30 januari 2023.

Popikonen Anastacia besitter en av vår tids mest igenkännliga röster och ligger bakom megahits som "I'm Outta Love" och "Left Outside Alone". Turnén är Anastacias första sedan 2018 och är baserad på sjunde studioalbumet "Evolution", som blev hennes sjätte album att nå UK Top 10. I oktober 2021 deltog Anastacia i och vann The Masked Singer Australia.

Redan köpta biljetter till datumet 2022 gäller fortfarande till det nya datumet och behöver inte bytas. Biljetter till 2023 finns ute till försäljning nu via Kulturbolaget.se.