Fotograf - José Vidal

Tigern & Kobran - Ljud, musik, skådespel och animationer blandas till en magisk musikresa för hela familjen!

”Från första sekunden älskade jag verkligen Leos animationer. Att få jobba tillsammans var lite av en dröm. Det ska bli så otroligt kul och spännande att nu få framföra nyskrivna låtar till hans specialritade filmer.” - berättar Paulo Vidal

De fyra årstiderna – LIVE med Tigern & Kobran

"En av höstens mest spännande familjeföreställningar". Spelas på Bio Aspen i Aspudden tre helger i oktober! Grammisnominerade Tigern & Kobran och välrenommerade animatören Leolyxxx har skapat ”De fyra årstiderna”. Ljud, musik, skådespel och animationer blandas till en magisk musikresa för hela familjen. Lägg därtill ett liveband med några av Sveriges bästa musiker och vi har en föreställning utöver det vanliga.

”Idéen att skapa en föreställning utifrån tidens hjul och dom fyra årstiderna känns så klockren. Alla minns hur det var att vara liten. Att gå ifrån galonbyxor till overall till badbyxor utan att riktigt förstå när, var, hur och varför. Att vi nu kommer bjuda barnen på en fartfylld resa runt året blir magiskt.”
- fortsätter Martin Fogelström

Datum på Bio Aspen