Kronan på årets stora barnmässa Baby & Barn i Göteborg

Välkommen att träffa Kronan på Baby & Barn som äger rum på Svenska Mässan i Göteborg den 15-17 april. I monter C03:02 är stora som små välkomna att känna och klämma på våra produkter och dessutom få en personlig barnvagnsvisning. Det går också bra att testköra Kronans barnvagnar på mässans barnvagnstestbara.

Baby & Barn är mässan för de som går i väntans tider eller som redan har barn eller barnbarn. Evenemanget handlar om barn upp till 6 år och samlar över 100 utställare och dessutom en lång rad experter, bra shopping, underhållning varvat med massor av spännande aktiviteter.

Vi kommer att berätta om nyheter för Kronan under mässan, så vill du som journalist boka ett möte med Kronans vd Maria Brunstedt, vänligen kontakta Kronans presskontakt, Magdalena Höglund, tel: 0733 338840 eller magdalena@highlandpr.se

För mer information, vänligen kontakta Maria Brunstedt,
tel: 08-694 7286/ 070 868 3329 eller maria@kronan.com

Länk till mer information:

www.kronan.com
www.babybarn.se

• Livsstil, mode, fritid

Kronan Cykel och Barnvagn Kronan är företaget som säljer en modernare variant av svenska försvarets militärcykel från 1940-talet. Sedan år 2005 ingår även Kronan Barnvagn i sortimentet. Kronans produkter är framtagna med fokus på enkelhet, praktisk nytta och tilltalande design. Med små finesser och smarta funktioner vill Kronan möta behovet av användbara vardagsprodukter - nu och i framtiden! www.kronan.com