Landshövding Georg Andrén besöker oss på Kristinehamns kommun den 12 juni.

Landshövding Georg Andrén besöker oss på Kristinehamns kommun den 12 juni.

På måndag besöker landshövding Georg Andrén, länsrådet Emma Spak och ledningsstrateg Tanja Ekegren från Länsstyrelsen Värmland Kristinehamns kommun. Syftet med besöket är att bygga relationer. Under dagen kommer ett dialogmöte om den regionala vindkraftsanalysen att hållas. Stråket och Kristinehamns roll i totalförsvaret kommer också att diskuteras. Under eftermiddagen blir det även ett studiebesök på A 9

Vi bjuder in till pressträff där du får träffa representanter från länsstyrelsen och kommunen för att höra mer om besöket.

Tid: Måndag den 12 juni klockan 15

Plats: Kristinehamns teknik- och innovationscenter (Närsams lokaler)

Kontakt:

Martin Willén, kommundirektör