Vi på Kommersiella Fastigheter önskar alla en glad sommar!

Vi på Kommersiella Fastigheter önskar alla en glad sommar!

Efter en händelserik vår, vill vi på Kommersiella Fastigheter tacka för en bra inledning på året och önska en riktigt glad sommar.

“Trots oroligheter i världen, kraftigt stigande inflation och ökande räntor kan vi konstatera att marknaden för kommersiella fastigheter är relativt stabil. Det görs fortfarande mycket affärer och många fastighetsutvecklande bolag står väl rustade inför hösten. I delmarknader såsom Norrland och Skåne ser vi en kraftigt ökande efterfrågan", säger Niklas Wählisch, transaktionsrådgivare och verksamhetsansvarig på Kommersiella Fastigheter.

Under våren har det hänt mycket även inom vår organisation med bland annat en ny grafisk profil, ny hemsida och en organisatorisk omstrukturering. Många av våra kunder är verksamma i hela Sverige varför det inte längre finns någon tydlig regionindelning mellan våra transaktionsrådgivare. Direkt efter en välförtjänt semester säljstartar vi flera nya uppdrag, allt från Skåne i söder till norra Norrland.

Vi önskar alla kunder och samarbetspartners en riktigt avkopplande och härlig semester!

Niklas Wählisch, Verksamhetsansvarig Kommersiella Fastigheter.