Planner Suite från Knauf - Spara tid till ditt projekt

Planner Suite från Knauf - Spara tid till ditt projekt

Nu lanserar vi Planner Suite som är ditt ultimata produktivitetsverktyg för BIM-planering. Med sin anslutna produkt- och systemsökning och datavalidering erbjuder programsviten en uppsättning digitala tjänster som hjälper dig i alla skeden i din byggnadsplaneringsresa.

För att leverera bästa möjliga upplevelse i olika gränssnitt kan Planner Suite användas antingen som webbapplikation (Systemväljare) eller som BIM plugin för Revit och ArchiCAD.

Se filmen om Planner Suite nedan.

PLANNER SUITE BIM PLUGIN

Alla BIM-objekt i Knauf Planner Suite baseras på de mest aktuella och korrekta uppgifterna. För att säkerställa att detta fortsätter att gälla för de produkter som du har infogat i Revit eller ArchiCAD tidigare (och som kan ha uppdaterats sedan dess) har vår plugin t o m den funktionen för validering av data. Med den här funktionen kan du kontrollera att informationen om alla Knauf-system är korrekt och uppdatera till den senaste versionen med en enkel knapptryckning. Dessutom informerar plugin-programmet dig om du använder produkter som inte längre är tillgängliga och rekommenderar dig proaktivt söka efter möjliga alternativ.

PLANNER SUITE SYSTEMVÄLJARE

Med Knauf Planner Suite systemväljare kan du hitta Knauf Danogips produkter och system direkt i din webbläsare. Skapa ett sökresultat utifrån dina krav med några få klick.