Din digitala brevlåda säger till när du får ny post!

Din digitala brevlåda säger till när du får ny post!

Tänk dig din vanliga brevlåda, fast digital! Med Kivra och Brevo får du automatiskt din papperspost digitalt från företag och myndigheter som nu successivt ansluter sig.

När exempelvis ditt elbolag eller försäkringsbolag ansluter sig kommer du alltså automatiskt att få posten från dem i din digitala brevlåda. Men du kan vara lugn, du behöver inte oroa dig för att missa någon viktig post så länge du har uppdaterade kontaktuppgifter. Varje gång du får ett nytt brev i Kivra eller Brevo får du nämligen en e-postavisering och i vissa fall ett sms, varpå du kan logga in och läsa brevet var du än befinner dig.

Vi vill därför passa på att tipsa dig om att logga in på din Kivra eller Brevo och kontrollera att du har aktuella kontaktuppgifter sparade, dvs. en e-post som du alltid har tillgång till och ett aktuellt mobilnummer. Allt för att du inte ska ska missa när du får ny post i din digitala brevlåda.

Just nu fokuserar vi på att möjliggöra sammanslagningen av Kivra och Brevo, läs gärna mer om det här.

Hoppas alla får en riktigt fin Lucia!