Gilla Kiviks Musteri på Facebook

Gilla Kiviks Musteri på Facebook

Nu finns Kiviks Musteri på Facebook, en mötesplats för alla som vill inspirera och inspireras, tipsa om eller diskutera Kiviks Musteris alla produkter. Här får du nya recept och idéer kring hur de bäst kan avnjutas och även ta del av vad som händer på Kiviks Musteris besöksmål, i trädgårdarna och utställningarna.

De 1000 första som gillar Kiviks Musteri får dessutom Årets Skörd – en svensk äppelmust från hjärtat av Österlen.

”Årets Skörd är det finaste vi kan erbjuda juice- och dryckesväg. Frukten och bären odlas under skonsamma förhållanden och får mogna i sin egen takt, innan de förädlas tillprodukter av hög kvalitet. Kiviks Musteri Årets Skörd Äppelmust med fruktkött är nästan som att ”dricka ett äpple”. Den pressade juicen och fruktköttet från noggrant utvalda äpplen tillvaratas med stor hantverksskicklighet”

Du hittar Kiviks Musteri på http://www.facebook.com/KiviksMusteri