Utforska Atelier Rouge på nytt! Nu med ny förbättrad formulering, uppdaterad design och ny färgpalett

Atelier Rouge har genom åren med sin aldrig sinande kärlek och känsla för franska detaljer varit en sann inspirationskälla för en personlig, uttrycksfull och stilsäker manikyr. Atelier Rouge relanserar nu hela sitt sortiment av nagellack, där både formulering, förpackning, applikator och färgpalett har genomgått en total förvandling. Den nya förbättrade formuleringen ger en gelliknande, jämn finish med bara några få penseldrag samtidigt som den nya korken och applikatorn gör appliceringen både enklare och mer precis. En ny färgpalett med 56 nyanser har utvecklats, noggrant utvalda för att passa alla tillfällen och stilar. Dessutom introduceras ett nytt bas- och topplack för en felfri manikyr med ökad hållbarhet och glans.

För att erbjuda ett högkvalitativt nagellack för en felfri och hållbar manikyr har Atelier Rouge valt att omarbeta sina nagellack i grunden. Resultatet är en ny formulering, ny förpackning, ny applikator och nya färger. Sammanfattningsvis innebär detta:

• Ny förbättrad formulering med gelliknande finish, hög täckning och lång hållbarhet. Lacken består av minst 74 % naturliga ingredienser och är veganska.
    • Ny solfjäderformad applikator som ger ett jämnt och professionellt resultat.
    • Ny kork för förbättrad ergonomi som gör appliceringen enklare och mer precis.
    • Nya nyanser bestående av en bred och trendsäker palett med totalt 56 färger, noggrant utvalda för att passa alla tillfällen och stilar. Färgerna kan mixas och matchas i oändlighet för att skapa personliga mönster och uttryck.

Pris: 79 kr, 8 ml

Nytt bas- och topplack
    I samband med relanseringen presenterar Atelier Rouge även ett nytt bas- och toplack, framtagna för att användas tillsammans med nagellacket för att skapa en felfri manikyr med ökad hållbarhet och glans.

Pris: 129 kr, 8 ml

Atelier Rouge nagellack relanseras vecka 37 och säljs exklusivt på KICKS, online och i butik. Sortimentet inkluderar även nagelvård och verktyg.

KICKS är Nordens ledande skönhetsaktör och är en del av Matas Group A/S.KICKS erbjuder ett holistiskt skönhetskoncept med makeup, doft, hudvård och hårvård. Med professionella skönhetsexperter och en unik omnikanal-modell erbjuder KICKS personlig service, vägledning och inspiration, och 25 000 produkter från över 300 varumärken. KICKS har 228 butiker i Sverige, Norge och Finland samt e-handel på varje marknad.