Solkyssta nyheter för både ansikte och kropp

Solkyssta nyheter för både ansikte och kropp

Sunny Stores är varumärket för alla solälskare och semesterdrömmare som letar efter en enkel och smidig brun-utan-sol-upplevelse. Lagom till våren presenteras två nyheter för både ansikte och kropp; Instant Face Serum och Instant Body Mousse, som båda ger ett perfekt jämnt och naturligt solkysst resultat. Nyheterna är en del av Sunny Stories Instant tan serie vilket innebär att du får fullt resultat redan inom 2-4 timmar.

Sunny Stories Instant Face Serum
Instant face serum innehåller ett intensivt Tanning Complex som ger ett naturligt solkysst resultat redan vid första applicering. De noggrant utvalda och återfuktande ingredienserna gör att din solkyssta hudton håller länge, blir jämn och förblir återfuktad.

Gör så här: Applicera ett tunt, jämnt lager serum, 1-5 droppar på ett rent och torrt ansikte och hals eller tillsätt några droppar i din dagliga fuktkräm.

Pris: 199 SEK, 30 ml

Sunny Stories Instant Body Mousse – Cool Bronze
En kroppsmousse som omedelbart utvecklar en jämn och naturligt solkysst hud, med en kall underton. Formulan har ett intensivt Tanning Complex med violetta pigment som minskar varma och orangea toner. Innehåller noggrant utvalda och återfuktande ingredienser som gör att det solkyssta resultatet håller länge, blir jämn och huden hålls återfuktad.

Gör så här: Applicera ett jämt lager på rengjord, exfolierad och torr hud i svepande rörelser med Sunny Stories kroppsvante för ett optimalt resultat. Lämna händer och fötter till sist och applicera produkten med en lätt svepande rörelse för en jämn finish.

Tips är att använda Sunny Stories kabuki kroppsborste. Redan efter första applicering kommer du att se resultat som blir djupare efter 2 timmar. Vänta ytterligare 2 timmar för en ännu djupare brun-utan-sol-effekt. Duscha av produkten när du nått önskat resultat.

Pris: 199 SEK, 150 ml

Nyheterna lanseras vecka 10 och kommer att säljas exklusivt på KICKS, både i butik och online.

För mer information kontakta:
Linnéa Sundman
linnea.sundman@kicks.se

Selma Mujic
selma.mujic@kicks.se

KICKS är Nordens ledande skönhetskedja och erbjuder ett helhetskoncept inom makeup, doft, hudvård och hårvård. Med välutbildade skönhetsexperter i 230 butiker i Sverige, Norge och Finland och en modern omnikanalslösning, där fysisk butik och e-handel är integrerat, erbjuder KICKS personliga och inspirerande skönhetstjänster och runt 35 000 produkter från 300 varumärken.

KICKS har flaggskeppsbutiker i Göteborg, Oslo, Malmö och Stockholm.