Möt våren med en skimrande ögonmakeup från BeautyAct

Möt våren med en skimrande ögonmakeup från BeautyAct

Till våren lanserar BeautyAct by KICKS tre nyheter som kommer att lyfta din ögonmakeup till nya nivåer; Metallic Liquid Eyeshadow, Metallic Liquid Eyeliner & All Around Brow Kit. Både ögonskuggan, eyeliner och brynpaletten innehåller rikt pigmenterade nyanser som tillsammans skapar den perfekta skimrande look som går i nyanser av silver, guld och koppar.

Metallic Liquid Eyeshadow Skapa din perfekta ögonmakeup och bär den i upp till 12 timmar!
En vattentålig ögonskugga med krämig och flytande konsistens. Riktpigmenterade färger som håller hela dagen. Applicera ögonskuggan med applikatorn för full effekt eller blanda ut med fingertopparna för ett mer subtilt resultat.

+ 12 timmar
+ Vattentålig
+ Applicering i ett enda drag
+ 5 nyanser

PRIS: 179 SEK

Metallic Liquid Eyeliner – Skapar en dynamisk look i upp till 24 timmar!
En rikt pigmenterad eyeliner med semi-permanent struktur, som dessutom är vattentålig. Tack vare den exakta borstspetsen är den mycket lättapplicerad och du behöver aldrig mer vara orolig för kladd eller utsmetning.

+ 24 timmar
+ Vattentålig
+ Semi-permanent
+ 3 nyanser

PRIS: 149 SEK

All Around Brow Kit Perfekt för naturligt definierade bryn
Ett kit med två lätta brynskuggor i puderform, en highlighter och ett vax. Använd brynpudret och highlighter för att definiera och framhäva dina bryn och vaxet för att hålla hårstråna på plats.

+ 3-i-1-produkt
+ Byggbar täckning
+ Naturligt definierade bryn
+ 2 nyanser

PRIS: 249 SEK

Nyheterna lanseras vecka 17 på KICKS, i butik och online.

Om BeautyAct by KICKS
BeautyAct skapar högteknologisk hudvård och multi-funktionell makeup och makeupbortsar för en aktiv livsstil. Sortimentet består av högpresterande produkter framtagna sida vid sida för optimal användning, med aktiva ingredienser och innovativ teknologi. Samtliga produkter är 100% veganska, parfymfria och dermatologiskt testade. Varumärket finns till försäljning i samtliga KICKS butiker och online i Sverige, Norge och Finland.

www.kicks.se/beautyact | @beautyact_com