BeautyAct lyfter din skönhetsrutin med nya makeupfavoriter!

BeautyAct lyfter din skönhetsrutin med nya makeupfavoriter!

BeautyAct utökar sitt sortiment med nya makeupfavoriter som garanterat kommer sätta en extra guldkant på din skönhetsrutin i höst. Med Luminous Liquid Blush och Bronzer skapar du en look med en frisk och vacker glow medan Long Lasting Eyeshadow Stick sätter dina ögon i fokus. För bryn med en perfekt definition kommer nyheten Lasting Forever Brow Setter Gel.

BeautyAct Luminous Liquid Blush
BeautyActs Luminous Liquid Blush är ett flytande rouge som ger mycket lyster tillsammans med en touch av skimmer och som varar länge. Produkten har en lätt och behaglig textur som är byggbar beroende på vilken intensitet och look du vill ha, allt från en naturlig look till en trendig romantisk rouge-look. Innehåller vårdande ingredienser som återfuktande hyaluronsyra vilket gör att din hud känns mjuk och fyllig. Kommer i tre nyanser:

• BeautyAct Luminous Liquid Blush Apricot Sweet
  • BeautyAct Luminous Liquid Blush Pink Clouds
  • BeautyAct Luminous Liquid Blush Berry Dreams

Pris: 249 SEK / 15 ml

BeautyAct Luminous Liquid Bronzer
BeautyActs Luminous Liquid Bronzer är en flytande bronzer som ger en naturlig solkysst look med en vacker glow och en touch av skimmer som varar länge. Produkten har en lätt och behaglig textur som är byggbar. Innehåller vårdande ingredienser som återfuktande hyaluronsyra vilket gör att din hud känns mjuk och fyllig. Kommer i tre nyanser:

• BeautyAct Luminous Liquid Bronzer Sun Touched
  • BeautyAct Luminous Liquid Bronzer Sweet Caramel
  • BeautyAct Luminous Liquid Bronzer Bronzed Heat

Pris: 249 SEK / 15 ml

BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick
Long Lasting Eyeshadow Stick är en krämig, ultrapigmenterade ögonskugga som glider smidigt på dina ögonlock och ger intensiv, byggbar färg med bara ett enda drag. Designad för enkel och smidig applicering. Har en formulering som ger ett jämnt resultat utan att samlas i ögonlockets veck och erbjuder en fin finish som inte kladdar, som varar upp till 12 timmar.

BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick kommer i 10 härliga nyanser:

• BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Toffee
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Deep Mocha
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Prosecco
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Metallic Cream
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Rose Petals
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Copper
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Deep Bronze
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Silver
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Dust
  • BeautyAct Long Lasting Eyeshadow Stick Moonlight Blue

Pris: 249 SEK

BeautyAct Lasting Forever Brow Setter Gel
En genomskinlig bryngel som håller brynen på plats hela dagen. Den lättanvända formulan är designad för att lyfta, tämja och skulptera varje hårstrå, vilket ger fylliga och definierade ögonbryn.

Pris: 249 SEK
Lanseras: vecka 43

Nyheterna säljs exklusivt hos KICKS, både online och i butik.

För vidare information och pressprover, vänligen kontakta:
Narva Communications
Olle Jansson