BeautyAct lanserar exklusiva presentaskar inför stundande gåvosäsong

BeautyAct lanserar exklusiva presentaskar inför stundande gåvosäsong

Glow, glow, glow! BeautyAct tröttnar aldrig på lyster. Inför vinterns och julens gåvosäsong lanseras två lyxiga presentaskar. Den ena asken, Clear & Repair Act, innehåller utvalda hudvårdsfavoriter för en hälsosam look. I den andra, All you Need is Glow Act, hittar du all makeup du behöver för att uppnå ett härligt glow.

BeautyAct Clear & Repair ActPerfekt duo för rengöring och återfuktning!
Ett kit med BeautyAct’s populära ansiktsrengöring i gelform och återfuktande ansiktskräm. En perfekt duo för en snabb och enkel hudvårdsrutin.

ClearComplexion Cleansing Gel är en skonsam ansiktsrengöring med en gelétextur. Den tar effektivt bort orenheter, makeup, SPF och överflödiga oljor. Hyaluronsyra återställer hudens fuktnivåer och stärker hudbarriären. Följ sedan upp med HydraRepair Melting Cream, en rik och krämig ansiktskräm som lugnar och skyddar huden. Den innovativa formulan verkar på molekylär nivå och hjälper till att balansera huden för en hälsosam look.

PRIS: 299 SEK

BeautyAct All you Need is Glow ActDet ultimata kittet för ett härligt glow!
BeautyAct’s svar på allt du behöver för ett riktigt härligt glow. I detta kit finns primer, face gloss, en makeupborste och det ikoniska glowkitet.

Allt börjar med en bra primer för en lyckad bas. Radiant Skin Primer är en lätt och lystergivande primer som hjälper till att ljusa upp huden. Den innehåller också niacinamid som är känt för att dämpa rodnad, stimulera kollagenproduktionen och förbättra hudbarriären. I detta kit finns också BeautyAct’s omåttligt populära Multi-Task Dewy Face Gloss. Denna geltextur framhäver din huds lyster och ger ett fint glow. Kan användas på egen hand eller över makeup och kan appliceras i ansiktet, på läppar, kinder och ögonlock.

BeautyAct’s iconic Glow Kit blev snabbt en bästsäljare och finns självklart med i detta kit. En highlighterpalett med fyra nyanser i puderform. Passar både den som gillar ett naturligt resultat likväl den som vill få fram ett intensivt glow. Applicera den med Radiant Finishing Brush no 113 som också finns med i detta kit. Den har ett litet borshuvud som med enkelhet låter dig svepa produkter i puderform över ansiktet.

PRIS: 599 SEK
Nyheterna lanseras vecka 42 på KICKS, i butik och online.

Om BeautyAct by KICKS
BeautyAct skapar högteknologisk hudvård och multi-funktionell makeup och makeupbortsar för en aktiv livsstil. Sortimentet består av högpresterande produkter framtagna sida vid sida för optimal användning, med aktiva ingredienser och innovativ teknologi. Samtliga produkter är 100% veganska, parfymfria och dermatologiskt testade. Varumärket finns till försäljning i samtliga KICKS butiker och online i Sverige, Norge och Finland.

www.kicks.se/beautyact | @beautyact_com