Systemutvecklare till Småland.

KEYnet Sweden AB är ett expansivt bolag som nu behöver förstärka sin organisation med ytterligare en systemutvecklare .net.

Vi är ett gäng smålänningar som jobbar med webbaserade lösningar, t ex e-handel, ärendesystem, intranät och hemsidor i allt från små till riktigt stora kundprojekt. Vi är riktigt stolta över vår programvara KEYnet som idag används av över 200 företag runt om i Sverige.

Uppdragsbeskrivning

Som systemutvecklare hos oss kommer du att arbeta i vårt team där vidareutveckling av vår programvara KEYnet är i fokus. Våra huvudområden är ärendesystem, intranät, e-handel, hemsidor, utbildning och specialapplikationer. Du har kontinuerlig kundkontakt både inom support men även i en konsultativ roll för att bistå kunder med lösningar.

Kravprofil

Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning som är relevant för tjänsten och att du arbetat med .net tidigare. Vi söker dig som har en kreativ förmåga och tycker om att ta egna initiativ. Du har hög social kompetens och tycker om att jobba med och för våra kunder.

Vi önskar god kunskap i C# och ASP.Net. Även kunskap i MS SQL Server är meriterande. Du har ett tekniskt intresse inom vilket du håller dig uppdaterad. Det är viktigt för oss att du har ett flexibelt förhållningssätt och att du drivs av dina möjligheter att få vara med och påverka.

Det är en självklarhet för dig att alltid ge ett trevligt och professionellt bemötande både mot kollegor och kunder.

Kontaktperson

För ansökan och mer information om tjänsten kontakta Patrik Hill på 0370-334753 eller patrik.hill@keynet.se.

Vi arbetar med löpande urval och ser gärna att du därför skickar in din ansökan snarast möjligt.

• Webbtjänster

• systemutvecklare
  • keynet
  • webb
  • .net

KEYnet Sweden

KEYnet Sweden är dotterbolag till KEY-Gruppen AB som har haft verksamhet inom IT-branschen sedan 1979. Företaget har idag åtta anställda där personalen tillsammans har lång erfarenhet av informationssystem. Med samlad kompetens erbjuds resurser för omfattande uppdrag med stor komplexitet.

Produkter & tjänster

KEYnet är en webbaserad produktsvit med funktioner som intranät, extranät, ärendesystem, servicesystem, offertsystem, publiceringsverktyg för hemsidor (CMS), e-handelslösningar, produktdatabaser, digitala nyhetsbrev, säljstöd mm.