Swedish Beauty Awards 2021 blir digital skönhetsgala!

Swedish Beauty Awards 2021 blir digital skönhetsgala!

– Vi ser fram emot att välkomna alla som vill ta del och inspireras av branschens utveckling, säger Olof Holmer, VD på Kosmetik- och hygienföretagen.

Det blir en fantastisk galaupplevelse – där branschen och allmänheten skriver skönhetshistoria tillsammans! Under en fullspäckad livesändning på 60 minuter kommer gästerna att få ta del av trendspaningar, inspiration och storslagen underhållning. Genom det digitala eventet kan gästerna interagera på ett helt annat sätt än tidigare – genom chattforum, frågeställningar och tävlingar. Under kvällen presenteras årets nominerade produkter och vinnarna koras.

– Ledordet för årets gala är tillsammans. Vi ser det som en fantastisk möjlighet att kunna bjuda in alla som är intresserade av den värld som skönhetsbranschen innefattar. Branschen blandar livsviktiga hygienprodukter med flärd och glam samt högteknologi med subtila känslor. Dessutom bidrar den med många miljarder till Sveriges export. Vi är otroligt stolta över att arbeta inom den här branschen och ser fram emot att kunna lyfta våra medlemmars engagemang. Gästerna kommer att bjudas på en innovativ show, glädje och kunskap, avslutar Olof.

Säkra din biljett till årets största skönhetsevent!

Läs mer om eventet och köp biljett via länken: https://portal.studioadapt.se/events/ffdbb8105392a