Per Lagerström, ny Director of Communication and Marketing på Junglemap (Foto: Jonas Petterson)

Per Lagerström ny Director of Communication and Marketing på Junglemap

Junglemap har gjort en strategisk översyn för att ytterligare driva på den snabba tillväxt som bolaget befinner sig i. Som en del av den nya strategin skapas en avdelning för hela bolagets marknadskommunikation och Per Lagerström, blir Junglemaps nya Direcctor of Communication and Marketing.

Junglemap fortsätter att växa och med över 300 nya kunder under 2021, växer också behovet av marknadskommunikation och ökad synlighet, inte minst i digitala kanaler. Per Lagerström har ett mångårigt förflutet i rollen som kommunikationsansvarig i olika organisationer och har sedan 2020 varit ansvarig för Junglemaps förändringskommunikation där bolaget använder NanoLearning som metod i kunders större förändringsprojekt.

- Jag är mycket nöjd över att Per tar den här rollen, säger Matti Olofsson, CCO på Junglemap. Det här är en del av vår verksamhet som verkligen behöver förstärkas när vi nu tar nästa steg i bolagets utveckling.