Joakim Hejestad, ny Director of Content Management på Junglemap

Joakim Hejestad ny Director of Content Management på Junglemap

Junglemap har gjort en strategisk översyn för att ytterligare driva på den snabba tillväxt som bolaget befinner sig i. Som en del av den nya strategin skapas en ny sammanhållen avdelning för all innehållsproduktion och Joakim Hejestad, blir Junglemaps nya Direcctor of Content Managment.

Redan 2020 startades Junglemap Productions för att möta den ökade efterfrågan på skräddarsydda kurser i NanoLearning. En satsning som fallit mycket väl ut med över 130 levererade skräddarsydda produktioner till både privat och offentlig sektor, sedan starten. Ansvarig för verksamheten har varit Joakim Hejestad, med över 25 års erfarenhet från utbildningsbranschen.

- Att Joakim Hejestad nu tar ansvaret för utvecklingen av hela Junglemaps innehållsproduktion, ser jag både som självklart och som en garant för att fortsätta den här imponerande utvecklingen, säger Nils-Ivar Skaalerud, COO på Junglemap. Vår unika metod NanoLearning är användbar i många olika sammanhang, vilket Joakim Hejestad och hans team bevisat.